-
EDUKAT ja ÕNNELIKKU UUT AASTAT!
HAPPY and SUCCESSFUL 2013!

-
UNISTUSED ELLU!
13. aprill 2012
Rõõm on teatada, et Premadesign liitus ettevõtete koostöövõrgustikuga "Unistused ellu!". Võrgustiku tegevus on suunatud ettevõtlikkuse kasvu toetamisele laste ja noorte seas.

-
Konkurss VÄIKE ASI
5. aprill 2012
Premadesign koostöös nahakunstnike Kadri Kruusi ja Ingrem Floreniga osales
EDL konkursil "VÄIKE ASI", mille eesmärk oli leida Eestile uudse lähenemisega innovaatiline SUVENIIRTOODE, mis lisaks oma tarbimisväärtusele kannaks ka informatsiooni Eesti kultuuritausta, rahvapärandi ja ajaloo kohta.
Meie "Interaktiivsed magamisvarjud" (Interactive Sleeping Shades) sai au olla äramärgitute hulgas! :)
Täpsemalt saab lugeda siit: http://edl.ee/uudised/selgusid-parimad-vaikesed-asjad-pressiteade
-
OSAVÕTT Eesti Teadusagentuuri LOGOKONKURSIST
jaanuar 2012
Premadesign OÜ osales omapoolse ideelahendusega 2011 aasta detsembris läbi viidud Eesti Teadusagentuuri (ETAG) LOGOKONKURSIL. Päris võitu küll ei tulnud, ent kokku 87 esitatud töö hulgast auväärsesse esikolmikusse pääsemine ja väike auhinnaraha pole ka paha saavutus: kulutatud töötunnid said kaetud ja natuke kommiraha jäi üle ka. :)
konkursil osalenud töö:
.jpg)
-
OSALEMINE ENTRUM PROGRAMMIS
28. 11. 2011
Heameel on teada anda et juba teist aastat lööb Premadesign OÜ
kaasa Eesti Energia poolt ellukutsutud programmis Entrum (www.entrum.ee).
Programm aitab noortel välja töötada ja algatada isikliku ettevõtluse projekti ning
seekord (2011/12) tegutseb Lõuna-Eestis, kus sihiks on võetud Jõgevamaa,
Põlvamaa, Tartumaa, Valgamaa ja Võrumaa elluastujate sütitamine ettevõtluspisikuga.
Premadesign OÜ toetab oma know-howga just loovettevõtlusest huvituvaid noori!
-
Mis teeb LOGO NUTIKAKS?
21.09. 2011
Aga palun, siin nad on! LOGO ei ole kunagi ainult sinu firma tegevusvaldkonda esitlev sümbol. HEA LOGO sisaldab ka nutikat visuaalset mängulisust.
Milline neist Sulle kõige rohkem meeldib? ANNA TEADA!
-
MIDA PEAB SISALDAMA Brand Manual?
16.09.2011
1) Firma LOGO (kaubamärgi) kontseptuaalse tausta (väärtuste, missiooni, visiooni
ja eesmärkide) kirjeldus paralleelselt LOGO visuaalse kirjeldusega.
2) Firma Slogani/ sõnaühendite jne vahekordade ja kasutusvõimaluste fikseerimine
ja kirjeldus
3) LOGO fikseeritud värviruumide (vähemalt) nii PMS, CMYK kui RGB
4) LOGO mustvalge ja negatiivvariandi vormistus ja kasutamise juhtnöörid
5) Firma kirjatüübid ja (kui on) tüpograafilised elemendid
6) Kujunduselelmendi kirjeldus ja kasutusjuhend
7) Minimaalne ja (vajadusel ka) maksimaalne LOGO reprodutseerimissuurus
8) LOGO kaitstud ala
9) LOGO reprodutseerimisjuhised erinevatel väljunditel
näidist saab vaadata siit: Novozymes_BrandManual
erinevaid pakette BrandManual koostamiseks saab vaadata SIIT
-
Probleemid, mida kohtad ILMA Brand Manualita:
27. 08. 2011
1) sinu LOGO (KAUBAMÄRGI) ebasobiv ja kohatu kasutamine
2) valed värvid, mitmed erinevad ja juhuslikud kirjatüübid ja LOGO ebaõige positsioneerimine erinevatel reklaam- ja promomaterjalidel.
3) hoolimatu LOGO käsitlemine, mille tulemuseks on kliendi segadus ja "odav mulje" Sinu firmast ja ettevõtmistest.
Kõik see kokku edastab ebajärjekindluse ja kontrollimatuse sõnumit.
Mulje Sinu firmast ja tootest/ teenusest umbmäärastub. Segaduses klient leiab selgema, jõulisema ja kindlama visuaalse sõnumiga toote/ teenuse ning tulemuseks on müüginumbrite langus.
-
Üks oluline aspekt....
22. 08. 2011
...millest alustada oma firma LOGO väljatöötamist, on oma sihtrühma
(potentsiaalsete klientide) profileerimine. Oma turu täpsustamisel on oluline
määratleda need parameetrid, mis aitavad Sul arendada ja välja töötada LOGO,
mis sobiks Sulle ning SInu olemasolevatele ning potentsiaalsetele klientidele.
Oma sihtrühma profiili väljaselgitamisel peab pöörama tähelepanu nii nende
asukohale, soole, sissetulekule kui ka elukutsele.
-
Kas Brand Manual on minu firmale TÕESTI vajalik?
11.08.2011
Samahästi võiks küsida, kas e-kaubanduse arendamiseks on vaja kodulehte.:)
Brand Manual ehk Logoraamat (heal lapse mitu nime ;)) on vajalik peamiselt seepärast,
et HEA BRAND ja oskuslikult väljatöötatud kasutusjuhend (BM) edendab tuntavalt
Sinu ettevõtte turundustegevust ja reklaami:
visualiseerides Sinu firma olemuse, tegevusvaldkonna ja kontseptuaalse tausta kinnistab LOGO järjepidev, süstemaatiline ja läbimõeldud ning kindlatele reeglitele allutatud reprodutseerimine firma positsioone avalikul visuaalsel maastikul.
PEA MEELES, et mida järjekindlam oled (disaineri poolt) väljatöötatud süsteemi realiseerimisel erinevatel väljunditel, seda tugevama ja stabiilsema mulje oma tarbijatele jätad ning seda paremini eristud oma konkurentidest!